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Vol. 10 No. 20 (2017): ModaPalavra

Capa da Modapalavra, edição Variata, V. 10 N.20 (2017). Pessoa com seus desenhos de uma coleção. Círculo vermelho com o logotipo da revista Modapalavra com um ponto de interrogação estilizado como letra p.
DOI: https://doi.org/10.5965/1982615x10202017
Published: 2017-06-23

Full Issue

  • PDF (Português (Brasil))

Editorial

  • Editorial

    Sandra Regina Rech
    001-003
    • PDF (Português (Brasil))
  • Ficha Catalográfica

    • PDF (Português (Brasil))

Variata

  • Business Models in Fashion Area: A Study on Traditional and Innovative Sectors

    Cristiano Max Pereira Pinheiro, Christine Bahia de Oliveira, Camilla Steinhaus, Milena Cherutti
    004-022
    • PDF (Português (Brasil))
  • The Clothing Industry of Pato Branco: Aspects of Management, Design, Characterization of Raw Materials and Generation of Textile Waste

    Andréia Mesacasa, Mario Antônio Alves da Cunha
    023-047
    • PDF (Português (Brasil))
  • Perception Of Hering’s "DNA" Brand At The Point Of Sale (Stores)

    Cinthia Ferrari Angeli, Luiz Salomão Ribas Gomez
    048-069
    • PDF (Português (Brasil))
  • Chiado Of Once, Chiado Of Nowadays: Fashion Diffusion, Urbanization and Revitalization of Historic Areas

    Valter Carlos Cardim
    070-083
    • PDF (Português (Brasil))

Interview

  • Fashion Consumption: A Person-Object Relationship

    Ana Raquel Coelho Rocha
    084-088
    • PDF (Português (Brasil))
  • Trends Studies as an Academic Subject

    Suzana Amarante de Mendonça Cohen
    089-093
    • PDF (Português (Brasil))

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