Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • History
    • Editorial policy
    • Policies for theme issues
    • Ethical policies
    • Privacy Statement
    • Editorial Team
    • Contact
  • Submission guidelines
  • Current edition
  • Previous issues
  • News
  • Index
  • Avaliadores
  • Tutoriais
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Index

Index

Indexing services

 

Databases

REDIB: Red Iberoamericana de Información y Conocimiento Científico

Sumarios.org - Sumários de Revistas Brasileiras

EBSCO

 

Search engines

Google Acadêmico

PKP - Public Knowledge Project

 

Directories

DOAJ Directory of Open Access Journals

Latindex - Sistema Regional de Información en línea para Revistas Científicas de América Latina, el Caribe, España y Portugal

ROAD - Directory of Open Access scholarly Resources

 

Portals

Portal de Periódicos da Capes

LivRe - Revistas de Livre Acesso - Portal para periódicos de livre acesso na Internet

LatinREV - Red latinoamericana de revistas académicas en ciencias sociales y humanidades

 

Dissemination in indexes, catalogs, virtual libraries and others

Index Crossref

Iresie - Indice de Revistas de Educación Superior e Investigación Educativa

Language

  • English
  • Español (España)
  • Português (Brasil)

Make a Submission

Make a Submission

redessociais

REDES SOCIAIS

@revistaeai

@lifeudesc

Keywords

artssoundspacevisual interactiongraphic storytellingnormalizationsingularitycontemporary dancephotographycreativitypractical teachingexilepoliticsintersemioticityfamilysocietywandering

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most read
  • IMAGENS DE SI: O AUTORRETRATO COMO PRÁTICA DE CONSTRUÇÃO DA IDENTIDADE
    11341
  • Entrevista com Maria Teresa Eglér Mantoan: Educação Especial e Inclusão Escolar
    9310
  • Cienciarte ou ciência e arte? Refletindo sobre uma conexão essencial
    5374
  • A formação do professor frente à Educação Inclusiva de pessoas com deficiência
    4159
  • O Planejamento Educacional Individualizado (pei) como estratégia para favorecer a elaboração conceitual em alunos com deficiência intelectual: o caso de Júlio
    4119


GRADUATE PROGRAM IN VISUAL ARTS - PPGAV

Avenida Madre Benvenuta, 1907, Itacorubi
Florianópolis – Santa Catarina

ZIP CODE: 88035-901

E-mail: revistaeducacaoarteinclusao@gmail.com

Phone: +55 (48) 3321-8314

ISSN: 1984-3178 - Publishing model: CAP - Qualis Reference 2013-2016: A2


SOCIAL MEDIA

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.
Conteúdo acessível em Libras usando o VLibras Widget com opções dos Avatares Ícaro, Hosana ou Guga. Conteúdo acessível em Libras usando o VLibras Widget com opções dos Avatares Ícaro, Hosana ou Guga.
Seu Site

Este site utiliza cookies para melhorar a sua experiência e coleta dados de acesso pela ferramenta Google Analytics e pela plataforma Open Journal Systems.