Estética da existência na formação do professor-artista
DOI:
https://doi.org/10.5965/1414573102112008215Abstract
O trabalho relaciona processo colaborativo, pedagogia do teatro e formação do professor-artista buscando compreender o fazer teatral no modelo educacional da sociedade moderna. Aponta para uma estética da existência com uma subjetivação coletiva, pois o modelo educacional concebido como espaço de subjetivação pela sujeição, só poderá se transformar através de práticas desviantes.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright Statement
The articles published by the magazine are free to use. The copyright is all assigned to the magazine. The articles whose authors are identified represent the expression from the point of view of their authors and not the official position of the journal Urdimento. The author (s) undertakes whenever publishing material relating to the article published in Revista Urdimento mention the said publication as follows: This article was originally published by Urdimento magazine in its volume (put the volume), number (put the number) in the year of (put the year) and can be accessed at:
http://www.revistas.udesc.br/index.php/urdimento
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.