Proposições da direção teatral para uma pedagogia com recursos do teatro de animação e/ou da dramaturgia da imagem
DOI:
https://doi.org/10.5965/1414573102322018238Abstract
O texto aborda como um ensaio-memorial proposições que foram elaboradas a partir de experiências teórico-práticas em âmbito de ensino-aprendizado formal e informal, bem como em processos de criação artística que se utilizaram de recursos do teatro de animação e/ou da dramaturgia da imagem como uma metodologia, norteada por três eixos: percepção, representação e composição.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright Statement
The articles published by the magazine are free to use. The copyright is all assigned to the magazine. The articles whose authors are identified represent the expression from the point of view of their authors and not the official position of the journal Urdimento. The author (s) undertakes whenever publishing material relating to the article published in Revista Urdimento mention the said publication as follows: This article was originally published by Urdimento magazine in its volume (put the volume), number (put the number) in the year of (put the year) and can be accessed at:
http://www.revistas.udesc.br/index.php/urdimento
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.