O produtor e o produto no teatro de grupo
DOI:
https://doi.org/10.5965/1414573102112008067Abstract
O presente artigo apresenta uma reflexão crítica sobre a figura do produtor cultural inserido no universo do teatro de grupo no contexto de uma contemporaneidade definida como pós-moderna, onde fica difícil delimitar o lugar social da arte, e a tênue linha que existe entre o que é produto artístico e o que é produto de mercado. Neste contexto torna-se importante delimitar qual o lugar do produtor teatral que está inserido dentro de um grupo de teatro e que participa do seu processo de criação artística.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright Statement
The articles published by the magazine are free to use. The copyright is all assigned to the magazine. The articles whose authors are identified represent the expression from the point of view of their authors and not the official position of the journal Urdimento. The author (s) undertakes whenever publishing material relating to the article published in Revista Urdimento mention the said publication as follows: This article was originally published by Urdimento magazine in its volume (put the volume), number (put the number) in the year of (put the year) and can be accessed at:
http://www.revistas.udesc.br/index.php/urdimento
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.